Suomalaiset podcastit

Tälle sivulle on koottu suomalaiset podcastit. Lisäykset voi ilmoittaa lomakkeella.


SalesComm KasvuPodcast

Podcast by Jani Aaltonen

Tilaa podcast: RSS-syöte, iTunes tai Windows Phone. (ohjeet)

Jaksot

Yhteensä 86 jaksoa, joista ensimmäinen julkaistu 4.2.2015.

Jakso #86 - How I'm Building My Second Billion Dollar Business

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: How I'm Building My Second Billion Dollar Business Peter Caputa CEO, Databox I help companies grow by implementing sales and marketing excellence. Worked with 100s of businesses directly as well as helped 100s of agencies and media companies grow by helping their clients achieve predictable, measurable and improvable ROI from the marketing and advertising services they provide. https://twitter.com/pc4media https://databox.com/ Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #85 - Differentiate Your Sales Process with Video

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Differentiate Your Sales Process with Video Taylor Brennan Sales Coach & Account Executive, Wistia Wistia is the video platform of choice for business. We enable marketing, sales, training, and more to harness the engaging and connective power of video. https://wistia.com/ Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #84 - How to Build a Successful Sales Enablement Team

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: How to Build a Successful Sales Enablement Team Ben Cotton Senior Marketing Manager, Sales Enablement, HubSpot Throughout my career I've helped businesses to grow by increasing website traffic, generating leads and driving sales. In recent years I have established a proven track record within the software as a service (SaaS) industry of leading and scaling programmes that create predictable recurring revenue. https://twitter.com/BenCotton https://www.hubspot.com/sales-enablement Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #83 - 5 tähden asiakaskokemus

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: 5 tähden asiakaskokemus Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajat: Janne Gylling, Partner / Creative, Moretag Agency Sani Leino, Sales Director Europe, ThingLink Perttu Ahvenainen, Partner, CMO & Head of Sales, Taitori https://twitter.com/JanneGylling https://twitter.com/SaniLeino https://twitter.com/Perttuah http://www.5tahdenasiakaskokemus.fi/ Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #82 - Paneelikeskustelu - Kun myynti muuttui

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Paneelikeskustelu: Kun myynti muuttui – Aitoja kokemuksia inboundin aloittamisesta ja markkinoinnin automaation käyttöönotosta Kaisa Heikkinen, Brand & Communications Leader, PwC Jussi Rossi, Marketing Director, BLC Tuomas Haapsaari, Marketing Director, Barona Tuuli Ojakangas, Marketing Manager, AinaCom Teemu Launis, SVP, Business Development & Marketing, Elomatic Jukka Heinonen, Sales Director, Toyota Material Handling Finland Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #81 - Social Selling – Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Social Selling – Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä Laura Pääkkönen Social Selling Advisor & Entrepreneur, Noblea Auttaa B2B-myyjiä kasvattamaan liikevaihtoa social sellingin ja sosiaalisen median avulla. Pian julkaistavan Social Selling -kirjan kirjoittaja. https://twitter.com/LauraPaakkonen https://holvi.com/shop/socialsellingkirja/product/4d851bd7e2b81339839a9e4800ba4917/ Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #80 - Asiakkaan odotukset ostajana ja osaava myyntityö

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Asiakkaan odotukset ostajana ja osaava myyntityö Pia Hautamäki KTT, Principal Lecturer, B2B Professional Selling, Tampereen AMK Pialla on lähes 20 vuoden kokemus B2B-myyntityöstä ja johtamisesta. Toimii Tampereen ammattikorkeakoulussa myynnin koulutuksen kehittäjänä, valmentajana ja myynnin tutkijana. Pia vastaa myös uusista myyntiosaamisen tradenomikoulutuksista sekä kansainvälisen myynnin ja myynnin johtamisen maisterikoulutuksesta TAMKissa. https://twitter.com/PiaHautamaki http://www.tamk.fi/-/pia-hautamaki-missiona-myynnin-arvostuksen-nostaminen Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #79 - Myyntikanava – Tekoäly myynnissä

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Myyntikanava – Tekoäly myynnissä https://www.facebook.com/myyntikanava/ https://www.youtube.com/channel/UCjI6mJFd91aoBMNWmgvXS_A Mika D. Rubanovitsch Concept Owner and Sales Coach, Suomen Johtajatiimi Johtamisen ja myynnin intohimoinen kehittäjä. Toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä ja valmentanut Suomen suurimpia yrityksiä. https://twitter.com/Rubanovitsch http://www.rubanmyyntikoulu.fi/ Jani Aaltonen CEO, Sales Communications Inbound-myynnin ammattilainen, jolla on pitkä yrittäjäura takana ja edessä. Kokemusta yli 2 000 yrityksen myynnin ja markkinoinnin tukemisesta. Jani tunnetaan myös #Aaltonen-videosarjasta. https://twitter.com/JaniAaltonen www.salescommunications.fi Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #78 - Digital Sales Day ja 10 suurta myynnin trendiä vuodelle 2017

Julkaistu 26.9.2017

Toinen Digital Sales Day pidettiin syksyllä 5.9.2017. Verkon yli pidetyssä tapahtumassa oli mukana 16 eri myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa vetämässä online-sessioita sekä yli 1 000 myynnin kehittämisesta kiinnostunutta osallistujaa mukana kuuntelemassa ja keskustelemassa. Puheenvuoroista saat rautaista faktaa myynnistä sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla. Tämän session aihe: Digital Sales Day ja 10 suurta myynnin trendiä vuodelle 2017 Jani Aaltonen CEO, Sales Communications Inbound-myynnin ammattilainen, jolla on pitkä yrittäjäura takana ja edessä. Kokemusta yli 2 000 yrityksen myynnin ja markkinoinnin tukemisesta. Jani tunnetaan myös #Aaltonen-videosarjasta. https://twitter.com/JaniAaltonen www.salescommunications.fi Ilmoittaudu seuraavaan Digital Sales Day -tapahtumaan tästä: http://www.digitalsalesday.fi/

Jakso #77 - Jani Aaltonen ja Sampsa Fabritius Kieku.com

Julkaistu 17.8.2017

Sampsa Fabritius Kieku.com:ista ja Jani Aaltonen keskustelevat Podcasteista, tekoälystä ja markkinoinnin mahdollisuuksista. Kuuntele! Katso Facebookista keskustelu videon kera: https://www.facebook.com/salescommunications/videos/1456778697732823/ Twitter: https://twitter.com/JaniAaltonen Instagram: https://www.instagram.com/jani_aaltonen/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/janiaaltonen Snapchat: Superjani123 https://www.kieku.com/ Twitter: https://twitter.com/sampsaf?lang=fi LinkedIn: https://fi.linkedin.com/in/sampsafabritius

Jakso #76 Digital Sales Day - #Aaltonen Tarina, Jani Aaltonen

Julkaistu 5.7.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Jani Aaltonen (Sales Communications) on inbound-myynnin ammattilainen, jolla on pitkä yrittäjäura takana ja edessä. Hänellä on kokemusta yli 2 000 yrityksen myynnin ja markkinoinnin tukemisesta. Mitä itsensä likoon laittaminen sosiaalisessa mediassa merkitsee – #Aaltonen tarina. Jani aloitti joulukuussa 2016 vlogin #Aaltonen katso mitä tuloksia saimme tekemällä yli 130 videota 7 kk aikana. Webinaari löytyy myös YouTubesta: Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: www.facebook.com/digitalsalesday/ www.salescommunications.fi Jani sosiaalisessa mediassa: Twitter: twitter.com/JaniAaltonen Instagram: www.instagram.com/jani_aaltonen/ LinkedIn: www.linkedin.com/in/janiaaltonen Snapchat: Superjani123

Jakso #75 - Digital Sales Day - Social Selling B2B-Yrityksissä, Sani Leino

Julkaistu 28.6.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Social selling B2B-yrityksissä Sani Leino Sales Director, Europe, ThingLink Top 100 Social Selling -vaikuttaja maailmassa. Missio: auttaa ammattilaisia pärjäämään paremmin, erityisesti myynnissä ja markkinoinnissa. Tässä podcastissa Sani Leino kertoo miten voit menestyä myynnissä hyödyntämällä sosiaalista myyntiä. Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: https://www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: https://www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi https://www.linkedin.com/in/sanileino?ppe=1

Jakso #74 - Jani Aaltonen Ja Laura Pääkkönen - Social Selling

Julkaistu 27.6.2017

Jaksossa Jani Aaltonen kutsui uusimpaan Kasvupodcastiin vieraakseen social selling konsultti ja yrittäjä Laura Pääkkösen. Yhdessä he keskustelivat mm. b2b myynnistä, henkilöbrändäyksestä ja työntekijälähettilyydestä. Kuuntele! Jakso nähtävissä myös YouTubesta: https://youtu.be/i_OTX_WhDt8

Jakso #73: Keynote - Current State Of Marketing And Sales And What To Look For In The Future

Julkaistu 26.6.2017

Jani held a keynote 13.6. in a Marketing Meet Up in Helsinki. He talked about the current trends in marketing and sales and what to look for in the future. Listen to find out more! Watch the Keynote on YouTube: https://youtu.be/Ne4x35Wxpio

Jakso #72 - Jani Keynote HubSpot User Group (HUG Helsinki): Myynnin uudet tuulet

Julkaistu 22.6.2017

Jani Aaltonen puhui HubSpot käyttäjäryhmän myynti-illassa 8.6.2017. Aiheena Janin keynotessa oli myynnin uudet tuulet. Mitä Inbound tuo myyntiin ja kuinka HubSpot tukee myyntiä? Kuuntele! Keynote nähtävillä myös videon kera YouTubessa: https://youtu.be/q85Yr4jR_tc Twitter: https://twitter.com/JaniAaltonen Instagram: https://www.instagram.com/jani_aaltonen/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/janiaaltonen Snapchat: Superjani123

Jakso #71: Digital Sales Day - Miljonääriksi 500 Päivässä, Lauri Salovaara

Julkaistu 21.6.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Tässä sessiossa mediayrittäjjä, Lauri Salovaara kertoo huikeasta matkastaan hankkia miljoona euroa 500 päivässä. Lauri Salovaara Illan Isäntä Oy "Täytän 40 vuotta 9.7.2018. Siihen mennessä aion saada miljoona (1 000 000) euroa. Tervetuloa matkalle seuraamaan kuinka teen sen. Aikaa on 500 päivää." Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: https://www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: https://www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi http://www.1000000.fi/ http://www.illanisanta.fi/

Jakso #70: Jani Aaltonen Ja Pasi Sillanpää - Myynnin Ja Markkinoinnin Yhdistäminen

Julkaistu 21.6.2017

Jani Aaltonen ja Pasi Sillanpää haastoivat toisiaan myynnin ja markkinoinnin uusimmista tuulista. Puhetta riitti myynnin ja markkinoinnin prosessien yhdistämisestä aina LinkedIn:in algoritmin muutoksien tuomiin haasteisiin. Kuuntele! Haastattelu nähtävillä myös videon kera YouTubesta: https://youtu.be/bcXXWsUlMak Twitter: https://twitter.com/JaniAaltonen Instagram: https://www.instagram.com/jani_aaltonen/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/janiaaltonen Snapchat: Superjani123 Pasi Sillanpää Twitter: https://twitter.com/pasisillanp?lang=fi LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pasi-sillanp%C3%A4%C3%A4-1592b75/?ppe=1 Kuudes Aisti: http://www.kuudesaisti.fi/

Jakso #69: Digital Sales Day - Full Funnel, Jani Aaltonen

Julkaistu 14.6.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Full Funnel – Miksi myyntiä ja markkinointia pitää tarkastella kokonaisuutena. Faktoja todellisuudesta. Jani Aaltonen (Sales Communications) on inbound-myynnin ammattilainen, jolla on pitkä yrittäjäura takana ja edessä. Hänellä on kokemusta yli 2 000 yrityksen myynnin ja markkinoinnin tukemisesta. Webinaari löytyy myös YouTubesta: https://youtu.be/3Pu3hl2MUcs Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: www.facebook.com/digitalsalesday/ www.salescommunications.fi Jani sosiaalisessa mediassa: Twitter: https://twitter.com/JaniAaltonen Instagram: https://www.instagram.com/jani_aaltonen/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/janiaaltonen Snapchat: Superjani123

Jakso #68: Digital Sales Day - Smarketing

Julkaistu 8.6.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Dan Tyre is the director of HubSpot and has spent a lifetime dedicated to sales, sales management, and company growth. He’s a public speaker on Smarketing: Sales & Marketing Alignment. Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: www.facebook.com/digitalsalesday/ www.salescommunications.fi

Jakso #67: Digital Sales Day - Vinkit Digitaaliseen Transformaatioon

Julkaistu 31.5.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Tässä jaksossa Timo Savolainen ja Kati Lehmuskoski Digimuutos-kirjan kirjoittajat antavat vinkkejä digitaaliseen transformaatioon. Timo on digitalisaation asiantuntija ja digipunkkari. Erityisosaamisena digitaalisen transformaation johtaminen, palvelumuotoilu ja pelillistäminen. Twitter: https://twitter.com/TimoSavolainen?lang=fi Kati on vastannut kansainvälisten asiakkaiden ohjelmistotoimituksista projektipäällikkönä, asiakastoimitusvastaavana ja toimitusorganisaation esimiehenä. Twitter: https://twitter.com/katilehmuskoski?lang=fi Webinaari nähtävissä myös YouTubesta: https://youtu.be/JPpzV60XW_s Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: https://www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: https://www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi http://www.digimuutos.fi/

Jakso #66: Digital Sales Day - Inbound Sales

Julkaistu 23.5.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. HubSpotin senior manager, Lisa Toner puhuu inbound-myynnistä. Kuinka prospektit ostavat tänä päivänä ja kuinka rakentaa määritelty, jäsennelty ja mitattavissa oleva myynnin prosessi? Inbound sales – How prospects buy today and how to create a defined, structured, and measurable sales process Working with brands to concept, create and launch inbound marketing campaigns that generate a solid pipeline for our fast-growing sales team. Webinaari nähtävissä myös YouTubesta: https://youtu.be/QmevB401txA Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: https://www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: https://www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi https://twitter.com/lisatoner13

Jakso #65: Digital Sales Day - Osaamisen Johtaminen

Julkaistu 17.5.2017

Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Valmentava psykologi, kirjailija ja yrittäjä Ilona Rauhala puhui osuudessaan muutoksen johtamisesta. Kuinka organisaatiota tulee johtaa, jotta muutoksen läpivienti ja tulokset varmistetaan? Kuuntele! #DigitalSalesDay Webinaari on nähtävillä myös YouTubesta: https://youtu.be/E1Q3YdPOQYo Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi http://www.ilonarauhala.fi/

Jakso #64: Digital Sales Day - Ostovallankumous 3.0 – Korvaako kone ihmisen myyntityössä?

Julkaistu 10.5.2017

Ostovallankumous 3.0 – Korvaako kone ihmisen myyntityössä? Digital Sales Day pidettiin 25.4.2017 valtavalla menestyksellä! Kokosimme kokonaiseksi päiväksi ohjelmaa online-muodossa yli 900 osallistujalle. Yhdeksän digitalisaation, johtamisen, myynnin ja markkinoinnin huippuasiantuntijaa oli kanssamme vetämässä online-sessioita ja jakamassa rautaisia faktoja, sekä kasoittain konkreettisia työkaluja myynnin kasvattamiseen verkon avulla – täysin ilmaiseksi. Johtamisen ja myynnin intohimoinen kehittäjä Mika D. Rubanovitch puhui osuudessaan koneiden ja teknologian roolista myynnin ja markkinoinnin työssä. Kuuntele! #DigitalSalesDay Webinaari on nähtävillä myös YouTubesta: https://youtu.be/LCEM8KVSv08 Digital Sales Day järjestetään toisen kerran 5.9.2017! Ilmoittaudu syksyn tapahtumaan tästä: https://www.salescommunications.fi/digital-sales-day-2017 Facebook: https://www.facebook.com/digitalsalesday/ https://www.salescommunications.fi http://www.rubanmyyntikoulu.fi/ http://www.johtajatiimi.com/fi/etusivu/

Jakso #63: Work Pilots - Keikkatöitä Nuorille

Julkaistu 6.4.2017

Jani Aaltonen haastatteli Work Pilots-yrityksen perustajaa Eija Kivirantaa. Work Pilots on syntynyt halusta tarjota nuorille mahdollisuus ansaita rahaa ja työkokemusta, helposti ja turvallisesti. Sovelluksen avulla nuoret ja yritykset voivat löytää toisensa keikkatöiden merkeissä. Kuuntele!

Jakso #62: Henkilöbrändi

Julkaistu 4.4.2017

Digitaalisen viestinnän opiskelija Maria Sillanpää haastatteli Jani Aaltosta henkilöbrändäykseen liittyen. Keskustelussa puitiin mm. henkilöbrändin merkitystä yrityksen kasvun ja menestyksen kannalta, sekä sosiaalisen median laajuutta tänä päivänä. Kuuntele! Jakso nähtävissä myös #Aaltonen Extrana YouTubessa: https://youtu.be/XkD_XxfTqFs

Jakso #61: Inbound-Sales - Miten Rakentaa Tehokas Prosessi Myyntiin

Julkaistu 8.3.2017

Podcastissa Jani keskittyy inbound-salesiin ja smarketingiin, eli myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön. Kuuntele podcastista miksi myynti ja markkinointi eivät voi keskenään saada yhteistyötä liikkeelle ja miksi täytyy ylimmän johdon ottaa asia organisaatiossa hoidettavaksi, jotta liidit eivät valu myynnin ja markkinoinnin väliseen kuiluun. Inbound-myynnin opas: https://www.salescommunications.fi/inbound-myynnin-opas

Jakso #60: 4 Pilaria Verkkomarkkinoinnin Toteuttamiseen

Julkaistu 8.3.2017

Podcastissa Jani Aaltonen käy läpi neljä tärkeintä asiaa, joiden täytyy olla yrityksessä kunnossa, ennen kuin kannattaa aloittaa verkkomarkkinoinnin toteutus. Kuuntele!

Jakso #59: Myynnin Ja Markkinoinnin Liitto

Julkaistu 6.3.2017

Podcastissa Jani Aaltonen pohtii Pasi Rahikan kanssa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä, joka tuntuu edelleen aiheuttavan kitkaa lukuisissa yrityksissä. Keskustelussa pyrittiin löytämään konkreettisia ratkaisun avaimia siihen, miten myynti ja markkinointi saataisiin saman pöydän ääreen. Kuuntele! Pasi Rahikka: http://soldeman.fi/index.html

Jakso #58: Inbound Markkinoinnin Tila Ja Tulevaisuus 2017

Julkaistu 2.11.2016

Podcastissa Jani käy läpi juuri julkaistun The State of Inbound 2016 -kyselyn tuloksia ja luo katsauksen markkinoinnin tulevaisuuteen. Kasvupodcastin 58. jakso käsittelee mm. - The State of Inbound 2016 -tutkimuksen keskeisimmät tulokset - Katsaus tulevaisuuteen ja digitaalisen markkinoinnin ja myynnin trendeihin - Miten markkinointi ja myynti kannattaa organisoida

Jakso 57: Heikki Pajunen Valmentava johtaminen

Julkaistu 29.10.2016

Uusi markkinointimalli tuo liidejä myynnille verkon kautta. Asiakkaamme löytävät meidät ja konvertoituvat liideiksi. Asiakkaat tulevat vapaaehtoisesti. Tämä poikkeaa huomattavasti siitä myyntimallista, jossa myynti on aktiivinen asiakkaan suuntaan ja koittaa häiritä ja keskeyttää asiakkaan arjessa saadakseen huomion, jossa esitellä tuotteitaan ja palveluitaan. Tutkimusten mukaan asiakkaan mielenkiinto katoaa nopeasti verkkovierailun jälkeen. Meidän tulisi johtaa myyntiorganisaatioitamme siten, että uusi tapa myydä on mahdollista. - Myynti on nopea nappaamaan kiinni asiakkaasta - Yritys rakentaa oman myyntiprosessin vastaamaan asiakkaan ostoprosessia - Myyjä personoi oman myyntitapansa vastaamaan asiakkaan ostoprosessia Ongelmia: - hyvin moni yritys elää analogisessa todellisuudessa -> muutos digitalisuuteen on vaikea - myyntiä johdetaan edelleen myyjän aktiivisuudesta käsin kun pitäisi johtaa asiakkaiden sitoutumisesta käsin. - markkinoinnissa tulee keskittyä ihmiseen ja luoda merkityksiä - Ylin johto tulee saada mukaan tekemiseen Ratkaisuna voi olla valmentava johtaminen jossa ihmistä autetaan itse ymmärtämään, oivaltamaan ja sisäistämään uusi tapa tehdä työtä. Jani Aaltosen haastattelussa Heikki Pajunen, joka on yksi Novetoksen valmentajista, joka on kirjoittanut kirjan Syty ja Sytytä yhdessä Tapio Aaltosen ja Kalevi Tuomisen kanssa sekä Merkityksen Kokemus yhdessä Tapio Aaltosen ja Pirjo Ahosen kanssa.

Jakso #56: Mika Aittamäki Kohtaaminen digitaalisessa maailmassa

Julkaistu 24.10.2016

Kun markkinointi digitalisoituu ihmisten kohtaamisesta on tullut entistä tärkeämpää. Verkko, some, google ja sisällöt jakelevat sisältöjä ja kouluttavat asiakkaita. Kun asiakkaamme tulevat myynnin “tutkalle” he ovat koulutetumpia ja tietävät enemmän. Valta on siirtynyt ostajalle. Tämä asettaa kohtaamiselle suuret vaatimukset. Kuinka ja miten uusi moderni asiakas on kohdattava, jotta luomme merkityksen ja pääsemme asiakkaamme mieleen uskottuna kumppanina. Jani Aaltosen vieraana Rainmakerin toimitusjohtaja Mika Aittamäki.

Jakso #55: Kuinka Laadullistat Liidejä Ja Osallistat Asiakkaitasi

Julkaistu 22.9.2016

Jani Aaltosen vieraana Tommi Eerola Zefiltä. Sisältöjen pelillistämisellä ja interaktiivisuudella saadaan yleisö paremmin mukaan. Podcastissa käymme läpi miten saat loistavan mahdollisuuden laadullistaa tavoittamiasi liidejä myynnin ja markkinoinnin prosessissasi. Käymme läpi: - Mitä ovat interaktiiviset ja osallistavat sisällöt - Miten hyödyntää osallistavia sisältöjä markkinoinnissa - Miten myynti hyötyy laadullistetuista liideistä - Miten osallistavat sisällöt näkyvät tuloksessa

Jakso #54: Jani ja Ruban Myyräkoulu

Julkaistu 20.9.2016

Jani Aaltosen vieraana Mika D. Rubanovitsch. Podcastissä asiaa myynnin ja markkinoinnin paluusta juurilleen. Käymme läpi rennolla tavalla uuden aikuisten lasten kirjan Papu ja Kaija Myyräkoulussa tarinan. Kuuntele miksi myynti on H2H ei B2B tai B2C. Markkinoinnin automaatio saa myös ravistusta osakseen kun Ruba palauttaa myyjät, johdon ja markkinoijat hypettäjät takaisin ruotuun. Kuuntele ja lue mistä on kysymys: https://www.salescommunications.fi/blog-myynti/papun-ja-kaijan-opit-myynti-ja-markkinointi-on-h2h www.papujakaija.fi

Jakso #53: Jukka Saksi - Johtaja Sosiaalisessa Mediassa

Julkaistu 19.9.2016

Jani Aaltosen haastattelussa sosiaalisen median asiantuntija, kirjailija Jukka Saksi. Jukka on kirjoittanut kirjan Johtaja on Media. Keskustelua yritysten sosiaalisesta mediasta, johtajista ja siitä miten yritysten johtajat voivat käyttää sosiaalista mediaa maineen hallintaan sekä myyntiin ja markkinointiin. Johtajat näyttävät omalla esimerkillään miten muiden tulee toimia. Kuuntele ja käy tutustumassa: www.johtajaonmedia.fi

Jakso #52: Ketterä Verkkosivujen Kehitys

Julkaistu 15.9.2016

Kun teknologia kehittyy ja data-analytiikka kasvaa, myös verkkosivujen kehityksen on muututtava. Perinteinen, raskaisiin ja pitkäkestoisiin projekteihin nojaava verkkosivukehitys ei enää toimi. Moderni, ketterään ja jatkuvaan kehitykseen pohjautuva verkkosivukehitys parantaa tuloksia ja nostaa myynnin keskeiseen asemaan. Verkkosivuja kehitetään asiakas edellä, data-analytiikkaan pohjautuen. Presentaatiossa käydään läpi seuraavat asiat: - mitä on verkkosivujen ketterä kehitys - verkkosivustrategian luominen ja kehittäminen - jatkuvan parantamisen syklin luominen - analytiikka ja raportointi

Jakso #50: Inbound-myynti

Julkaistu 8.9.2016

Ostamisen muutos muuttaa tapaa myydä. Vanha tapa myydä perustui kylmäsoittoihin, messuihin, suoramarkkinointiin ja sähköpostikampanjoihin, jotka tehtiin ostolistoihin. Kun olet virittänyt verkon palvelemaan asiakkaidesi tarpeita ja alat saamaan verkosta liidejä on seuraava vaihe rakentaa myyntiprosessi vastaamaan asiakkaiden tarpeita. Aiheina muun muassa: Mitä on inbound-myynti ja miksi pitää olla siitä kiinnostunut - Inbound myynnin prosessi - millainen se on - Miten yritys tuo inbound-myynnin osaksi omaa toimintaansa - Kuinka valmennat myyjäsi asemoimaan itsensä ostajan matkaan Podcastissa mukana: Jani Aaltonen sekä Julius Tuomikoski

Jakso #51 HubSpot Demo

Julkaistu 1.9.2016

Kuuntele kuinka virtaviivaistat myynnin ja markkinoinnin prosesseja sekä tuotat lisää liidejä myynnille Hubspotin avulla. Esittelen Hubspotin toiminnallisuuksia myynnin ja markkinoinnin kiihdyttäjänä Podcastin aiheina muun muassa: - Myynnin ja markkinoinnin prosessien hallinta HubSpotissa - Kuinka kasvattaa verkkosivujen liikennettä HubSpotin työkaluilla - Kuinka konvertoida liidejä myynnille - Miten viet myynnille markkinoinnin hankkimia liidejä HubSpotissa - Raportointi

Jakso #49 Kuinka Myynnin Liidituotanto Käyntiin Lomien Jälkeen

Julkaistu 18.8.2016

Opit podcastissa hyödyntämään inbound-markkinoinnin keinoja, joilla saat tehostettua liidituotantoasi ja siten myyntiputkesi vilkastumaan. Käyttämällä hetken liidituotannon tehostamisen opiskeluun voit muun muassa: Kasvattaa verkkosivusi konversioita Lisätä ja tehostaa sisältötuotantoasi Parantaa sosiaalisen median strategiaasi Lämmittää liidejä kiinnostavilla kampanjoilla Testata ratkaisujasi ja seurata liidituotannon tulosten kasvua¨ Linkki videoon: https://youtu.be/j5IZ5Sb35uw

Jakso #48: Tapio Aaltonen Novetos Oy - Keskustelua johtamisesta, arvoista ja ihmisestä.

Julkaistu 17.6.2016

Vieraana Tapio Aaltonen Novetos Oy:stä. Keskusteluja johtamisesta, arvoista ja ihmisestä. Juontaa Sales Communicationsin Jani Aaltonen. Lue Tapion blogit www.eetostajapaatosta.fi sekä www.novetos.fi

Jakso #47: Videot markkinoinnissa: videolle.fi Henri Johansson haastattelussa

Julkaistu 15.5.2016

Jani Aaltosen vieraana Videolle.fi:stä Henri Johansson. Keskustelemme videosta ja videon käytöstä markkinoinnissa. Miten yritysvideoita tänään tuotetaan, mitkä ovat hyvät kanavat jakeluun ja mihin video on menossa. Käymme läpi myös sosiaalista mediaa osana videon jakelua ja asiakkaiden sitouttamista. Miten sinun tulee suhtautua budjetointiin ja paljonko aikaa, rahaa ja osaamista videotuotantoon kannattaa varata.

Jakso #46: Sani Leino ja Social Selling

Julkaistu 27.4.2016

Jani Aaltosen vieraana suomen paras Social Selling-asiantuntija Sani Leino. Puhetta sosiaalisesta myynnistä ja tietysti sosiaalisesta mediasta. Miten sosiaaliseen myyntiin pitäisi suhtautua. Mitä sosiaalinen myynti oikein on.

Jakso #45: Janin vieraana Jari Kaitera Twid: Asiantuntijan myynnin mahdollisuudet

Julkaistu 21.4.2016

Jani Aaltosen vieraana www.twid.com Jari Kaitera. Puhetta asiantuntijan osaamisen kaupallistamisesta, verkkovalmennuksista ja markkinoinnista.

Jakso #44: Inbound-myynti - perusteet

Julkaistu 10.4.2016

Inbound- myynti on inbound-markkinoinnin luonnollinen jatke. Jokainen yritys on luotu tuottamaan asiakkuuksia. Markkinoinnin tehtävä on tuottaa myynnille liidejä ja myynnin tehtävä on myydä,. Inbound-myynti keskittyy asiakkaan ympärille ja myyjästä tulee asiakkaan tuki, opettaja ja auttaja. Tässä podcastissä käydään ilmiön inbound-myynti perusteet läpi. Käy tutustumassa HubSpotin myytijohtaja: Mark Robergen ajatuksiin osoitteessa: http://goo.gl/wFwiSu Sekä seuraa aktiivisesti myynnin blogiamme: https://goo.gl/MoUWVA Podcastin juontajana: Jani Aaltonen

Jakso: #43: Miten Inbound - Markkinointi Kannattaa Organisoida

Julkaistu 9.4.2016

Inbound- markkinointi kasvaa todella nopeasti ja tutkimusten mukaan sisältömarkkinointi ja inbound-markkinointi on kolme kertaa tehokkaampaa kuin perinteinen outbound- markkinointi. Lisäksi inbound-markkinointiin liittyy markkinointiteknologia, teknologian hallinta ja johtaminen. Ilman hyvää ja oikeaa sisältöä markkinointi ei toimi ja konversioita ei synny. Tässä Kasvupodcastissa vastasimme seuraaviin johtamisen kysymyksiin: - Miten inbound-kampanjat kannattaa organisoida - Millaisia resursseja tarvitaan inbound-markkinoinnin tekemiseen - Kuinka budjetoida inbound-markkinoinnin tekeminen

Jakso #42 : Kuinka digitalisoida myynti ja profiloida asiakkaat oikein

Julkaistu 31.3.2016

Ostaminen on muuttunut. Ostopäätöstä tehdessämme käytämme internetiä hyväksemme ja vertailemme verkossa eri toimittajien tarjontaa löytääksemme itsellemme parhaimman vaihtoehdon. Siksi myös myynnin täytyy muuttua tämän päivän ostoprosessiin sopivaksi. Tässä webinaarissa keskitymme yhdessä ZEFin kanssa moderniin myyntiprosessiin ja siihen, miten asiakkaita profiloidaan ennen kuin heidät otetaan myynnin piiriin. Tässä webinaarissa opit kuinka... saat enemmän laadukkaita liidejä interaktiivisen sisällön avulla saat enemmän syvällisempää tietoa asiakkaistasi profiloit ja kohdennat kiinnostavaa sisältöä ostajalle ennen myyntiä kasvatat Hit Ratea eli läpimenoprosenttia lisäät asiakkaan sitoutumista autat myyntiä myymään enemmän lyhennät myyntiprosessia Jani Aaltosen vieraana keskustelemassa Tuomas Haapsaari ZEF

Jakso #41: Kuinka henkilökunta sitoutetaan yrityksen sosiaalisen median käyttöön

Julkaistu 18.3.2016

Jani Aaltosen vieraana Jens Sundell Smarp.com :ista Puhetta ja keskustelua siitä miten yritykset voivat motivoida henkilökuntaa vaikuttamaan sosiaalisessa mediassa. Teema Employee advocacy. Käymme läpi mm. - Mitä on työntekijälähettiläisyys / Employee advocacy / Brand-lähettiläisyys (rakkaalla lapsella on monta nimeä) - Miksi yritysten pitäisi olla kiinnostuneita henkilökunnan sosiaalisesta mediasta ja miten siitä saadaan tehoja irti - miten mahdollistetaan ihmisten sitoutuminen someen - mitä työntekijät hyötyvät yrityksen asioiden jakamisesta somessa

Episode #40: Inbound sales and new ways to profile your prospects after conversion

Julkaistu 9.3.2016

Our 1st Blab www.blab.im about how to profile customers after the conversion for lead qualification

Jakso #39: Mitä Johdon Tulee Tietää Kun Tehdään Päätöstä Inbound-markkinointiin liittyen

Julkaistu 1.3.2016

Inbound-markkinoinnin tuominen osaksi yrityksen markkinointia vaatii usein teknologiaa ja uutta osaamista. Myynti tarvitsee liidejä eikä perinteistä liidikanavaa kannata uhrata tulevaisuuden kokeilujen edessä vaikka tulevaisuuteen pitääkin investoida. Tässä webinaarissa käymme läpi yrityksen johdon kannalta oleelliset asiat inbound-markkinointiin siirtymisessä. Webinaarissa käydään läpi: - millaista osaamista inbound-markkinointi tarvitsee - miten organisoin markkinoinnin - kuinka sitoutan myynnin tekemään yhteistyötä markkinoinnin kanssa - miten minun tulee suhtautua markkinoinnin automaation hankintaan - mistä ideoita sisällöntuotantoon - millaiset KPI:t kannattaa rakentaa Kasvupodcastin juontaa: Jani Aaltonen Tallenne on webinaarista 1.3.2016

Jakso #38: Inbound -markkinointi & HubSpot 30 Minuutissa

Julkaistu 15.2.2016

Tallenne 15.2.16 webinaarista. Aiheena inbound-markkinointi ja HubSpot. Inbound-markkinointi on markkinointimalli, jossa potentiaalinen asiakas ottaa itse yhteyttä yritykseen. Inbound-markkinoinnin onnistumisen ratkaisee oleellisesti se millaista sisältöä yritys voi tarjota potentiaalisille asiakkailleen verkossa. Onnistumiseen vaikuttaa sisällön löydettävyys sekä sisällön merkitys lukijalleen. HubSpot.com on maailman suurin markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka mahdollistaa koko yrityksen markkinoinnin ja myynnin prosessin hallinnan aina hakukoneista sosiaaliseen mediaan ja verkkosivuista myyntiin sekä kauppaan asti. - mitä tarkoittaa inbound-markkinointi - kuinka verkosta saadaan kuumia myyntivalmiita liidejä - miten HubSpot ja markkinoinnin automaatio voi auttaa yritystäsi tehostamaan myynnin ja markkinoinnin prosessia

Jakso #37: Kuinka Tuen Markkinoinnilla Myynnin Työtä

Julkaistu 9.2.2016

Markkinoinnin tehtävä on auttaa myyntiä menestymään omassa työssään ja markkinointi onkin onnistunut tehtävässään kun yrityksen liiketoiminnalliset tavoitteet ovat toteutuneet. Tässä webinaarissa käsittelemme aihetta tarkemmin ja annamme uusia ajatuksia ja konkreettisia neuvoja kuinka: - määrität liiketoimintasi tavoitteet - lasket oman myyntisuppilosi arvon - luot markkinoinnille myyntiä tukevat tavoitteet - rakennat yhteisen prosessin markkinoinnin ja myynnin välille -lasket auki markkinoinnin ja myynnin tuoton -rakennat yksinkertaiset mittarit markkinoinnin mittaamiseen Webinaari on pidetty 9.2.2016

Jakso #36: HubSpot Verkkosivualustana

Julkaistu 3.2.2016

HubSpot verkkosivualustana Yrityksesi verkkosivut ovat paitsi käyntikorttisi asiakkaisiin ja sidosryhmiin, myös aktiivinen myynnin työkalu ja asiakaskokemuksen rakentaja. Verkkosivut on perinteisesti julkaistu WordPressillä, Joomlalla, Drupalilla tai jollain muulla järjestelmällä, joka on ollut irrallaan myynnin ja markkinoinnin prosessista. Teknologinen muutos on nopeaa ja markkinoinnin automaatio on liittänyt verkkosivut osaksi myyntiprosessia. Tule webinaariin katsomaan miten HubSpotin website-työkalu toimii osana yrityksesi keskeisintä prosessia: myyntiä ja markkinointia. Webinaarissa käymme läpi: - mitä moderni markkinoija odottaa verkkosivujen julkaisualustalta - kyky toimia markkinoinnin ja myynnin tukena - responsiivisuus - miten www-sivun sisältöpersonoidaan oikein - SEO - hakukoneoptimointi - miten HubSpot eroaa WordPressista - millaista tukea on saatavilla - mitä kehittäjien tulee tietää HubSpot Website-työkalusta Tallenne webinaarista 3.2.2016 Webinaarin juontaa HubSpot Accredited Trainer Jani Aaltonen ja asiantuntijana toimii HubSpot Design Certified Developer Joni Laukkonen

Jakso #35: Mitä B2B - Markkinoinnissa Tapahtuu 2016

Julkaistu 26.1.2016

Tallenne Jani Aaltosen webinaarista 22.1.2016 Vuosi 2016 on alkanut. Tästä vuodesta ennustetaan suurta sisältömarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation läpimurtoa. Sisältömarkkinointi, markkinoinnin automaatio ja myynnin uudet tavat tehostavat ja parantavat meidän kaikkien myyntityötä. Kuuntele mikä muuttuu markkinoinnissa vuoden 2016 aikana. Podcastissa - luomme katsauksen vuoteen 2015 - mitä opimme viime vuodesta? - käymme läpi vuoden 2016 kymmenen keskeisintä trendiä, jotka vahvistuvat suomalaisissa yrityksissä. - kerromme kuinka sitoa myynnin tavoitteet osaksi markkinoinnin tavoitteita. Podcast on suunnattu toimitusjohtajille, myynti- ja markinointijohdolle sekä myynnnin ja markkinoinnin ammattilaisille.

Jakso #34: JaniAaltonen ZEFin Tuomas Haapsaaren vieraana

Julkaistu 24.1.2016

ZEF:in Tuomas Haapsaaren vieraana keskustelemassa vuoden 2016 trendeistä ja markkinoinnin nykytilasta suomessa. Video nähtävissä Zefin sivuilla www.zef.fi.

Jakso #33 Alex Nieminen N2 toimitusjohtaja: Missä markkinointi menee 2016

Julkaistu 13.1.2016

Jani Aaltosen vieraana N2 markkinointitoimiston toimitusjohtaja ja pitkän linjan yrittäjä ja markkinoinnin ammattilainen Alex Nieminen. Vuoden 2016 ensimmäinen Kasvupodcast keskittyy markkinointiin sekä tulevaisuuden trendeihin. Alex kertoo mihin suuntaan markkinointi on vuonna 2016 menossa ja mihin sinun markkinoijana kannattaa keskittyä.

Jakso #32: Kuinka Lisäät Konversioita, Osallistat Asiakkaita Ja Profiloit Liidit Oikein

Julkaistu 10.12.2015

Webinaari yhdessä ZEFin kanssa 10.12.2015. Keskitymme konversioihin, asiakkaiden osallistamiseen ja liidien profilointiin. Usein inbound-markkinoinnissa käytetyt menetelmät eivät osallista asiakasta ja tämä vaikuttaa myös konversioihin ja asiakkaasi mielikuvaan sinusta. Tässä webinaarissa kerromme kuinka voit osallistaa asiakasta verkossa ja samalla kerätä myynnille laadukkaita liidejä. Lisäksi käymme läpi kuinka liidien profilointi konversion jälkeen auttaa myyntiäsi tekemään laadukkaampaa ja asiakastasi palvelevaa myyntityötä. Käymme läpi: - Kuinka houkuttelet sivuillesi liikennettä osallistavalla sisällöllä - Kuinka rakennat tehokkaan liidigeneraattorin nettitestin muodossa - Kuinka profiloit sivukävijäsi kiinnostuksen kohteiden mukaan - Kuinka profiloit asiakkaan ennen myyntikäyntiä osallistavalla sisällöllä - Kuinka profiloit nykyisen yhteystietokantasi osallistavalla sisällöllä

Jakso #31: Inbound - Markkinointi Perusteet Ja Trendit 2016

Julkaistu 3.12.2015

Inbound-markkinointi on markkinointimalli, jossa asiakkaita houkutellaan verkon kautta yrityksen www-ympäristöön, jossa merkityksellisen sisällön avulla saadaan asiakkaan yhteystiedot myyntiä varten. Inbound-markkinointi on saanut Suomessa vahvan jalansijan markkinointikeinona. Tämä johtuu pitkälti ostokäyttäytymisen muutoksesta ja siitä, että me kaikki vietämme yhä enemmän aikaa verkossa hakien meille itsellemme merkityksellistä sisältöä. Tule webinaariin kuulemaan mistä inbound-markkinoinnissa on kysymys ja miten inboundia tehdään menestyksekkäästi - sekä mitä vuosi 2016 tuo tullessaan. Webinaarissa käymme läpi: Inbound-markkinoinnin perusteet Ostajapersoonien luonti Asiakkaan ostoprosessin ymmärtäminen Sisällöntuotanto Sisällön jakelu Mittaaminen Teknologia

Jakso #30: Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli

Julkaistu 26.11.2015

Elämme maailmassa, jossa markkinointi ja myynti lähestyvät toisiaan automaation ja asiakkaiden ostokäyttäytymisen kautta. Perinteisesti markkinointi ja myynti ovat olleet eri lokeroissa ja hallinneet omaa maailmaansa omista poteroistaan. Yritysjohtoa, kuten myös myynti- ja markkinointijohtoa, on jo pitkään kiinnostanut kuinka osastot voidaan kytkeä yhteen tukemaan yrityksen keskeisintä tavoitetta: myynnin kasvattamista. Webinaarissa käymme läpi: - myynnin ja markkinoinnin yhteistyön periaatteet - miten myynti- ja markkinointi saadaan pelaamaan yhteen - millainen prosessi tulee rakentaa, jotta yritys hyötyy eniten - kuinka yhteistyötä kannattaa mitata - kuinka yhteistyötä kannattaa menestyksekkäästi kehittää Jakso on tallenne 26.11.2015 webinaarista. Juontajana: Jani Aaltonen

Jakso #29 Selvitä Missä Olet Googlessa

Julkaistu 5.11.2015

Positiosi Googlessa suhteessa kilpailijoihisi ratkaisee oleellisesti oletko mukana asiakkaasi ostoprosessin alussa vaiko et. Googlen mukaan Zero Moment of Truth (vapaasti suomennettuna totuuden nollapiste) on hetki, jossa asiakkaasi kysyy hakukoneelta ratkaisua ongelmaansa ja tämä hetki ratkaisee oleellisesti oletko mukana asiakkaasi prosessissa vaiko et. Hetki ratkaisee ja sinä päätät oletko mukana vaiko et. Hakukoneet muodostavat ison osan kaikesta liikenteestä, joka sivuillesi tulee. Näytämme webinaarissa sinulle, miten helposti mittaat sivujesi liikenteen lähteitä ja samalla voit varmistua siitä mitkä kanavat toimivat ja mitkä kanavat eivät toimi.

Jakso #28: B2B myyntityön opiskelumahdollisuudet Suomessa ja viimeisimpiä tutkimustuloksia

Julkaistu 5.11.2015

Jani Aaltosen vieraana Pia Hautamäki - Myynnin tutkija ja myynnin koulutusohjelman opettaja Haaga-Heliasta. Keskustelua aiheista: miten myyjiä koulutetaan vastaamaan muuttuvan maailman tarpeisiin. Mitä asiakkaat odottavat B2B-myyjiltä sekä mikä on Digital Value-Hanke. Mitä B2B-verkkosivuilla tulee olla, jotta asiakkaat kiinnostuvat.

Jakso #27: OSTOVALLANKUMOUS! Jani Aaltosen vieraana Mika D Rubanovitsch

Julkaistu 27.10.2015

Sales Communicationsin Jani Aaltosen vieraana Mika D. Rubanovitsch. Asiaa kirjasta OSTOVALLANKUMOUS - Miten moderni myyjä vastaa asiakkaan muuttuvaan ostoprosessiin. Näin lukee kirjan takakannessa: Markkinat ovat siirtyneet ostajien valtakauteen. Loppukuluttajien ja ammattiostajien ostotavat kehittyvät nopeammin kuin yrityksien myyntiprosessit. Myynnin ja markkinoinnin mittaaminen ja asiakaskokemuksen johtaminen menevät uusiksi. Kuuntele mitä myynnissä ja markkinoinnissa tapahtuu juuri nyt ymmärrät enemmän!

Jakso #26 Marko Parkkinen

Julkaistu 22.10.2015

Marko Parkkinen on moniyrittäjä ja ratkaisutoimisto Seedin perustaja. Seedi ratkoo asiakkaittensa kasvun haasteita TUOTE- JA PALVELUKEHITYKSEN, VAIKUTTAMISEN SEKÄ DIGITAALISUUDEN ALUEILLA. Seedi on lisäksi konsulttiyrityksenä monella tapaa erottuva, sillä se nauttii omia lääkkeitään perustamalla itse uusia yrityksiä. Marko on siis erinomainen henkilö vastaamaan suositun podcast-sarjamme kysymykseen: Miten kasvua? Keskustelussa pohditaan suomalaisen johtamisen tilaa, organisaatioiden digiosaamisen tasoa, sekä niitä keskeisiä mahdollisuuksia, joita ostamisen ja markkinoinnin murros tarjoaa pienille - ja suurille - yrityksille.

Jakso #25: Miten Sitoutat Johdon Inbound - Markkinointiin Ja Tuotat Arvoa Yrityksessäsi

Julkaistu 7.10.2015

Markkinoinnissasi ei tapahtu mitään ilman johdon sitoutumista. Markkinoinnissa on käynnissä ehkä kaikkien aikojen suurin muutos koskaan. Muutos johtuu ostamisen ja käyttäytymisen muutoksesta. Tämä murros on monessa yrityksessä ensin vaikea käsittää. Markkinointi on tämän muutoksen huomannut monella toimialalla. Jotta muutos saadaan vedettyä kunnolla läpi on idea uudesta toiminnasta myytävä johdolle. Myyntijohto ja toimitusjohtajan sitoutuminen muutokseen ratkaisee keskeisesti muutoshankkeen onnistumisen. Podcast on tallenne 6.10. webinaarista. Webinaarin juontaa: Jani Aaltonen. Aiheina mm: - kuinka myyn idean markkinoinnin muutoksesta johdolle - kuinka varmistan, että myynti, markkinointi ja ylin johto puhaltavat yhteen hiileen - miten varmistan, että organisaationi on samalla viivalla muutoksen kanssa - 7 vinkkiä johdon sitouttamiseen inbound-markkinointiin

Jakso #24 Kuinka Varmistat Nopeat Voitot Inbound - Markkinoinnilla

Julkaistu 24.9.2015

Sisältömarkkinointi vie paljon aikaa. Bloggaaminen, eKirjojen teko tai webinaarien järjestäminen syövät organisaation omia resursseja paljon. Meillä usein ei ole riittävästi aikaa odottaa tuloksia vaan myyntiä tulee tehdä tänään, tällä viikolla ja tässä kuussa. Aikaa ei ole odottaa milloin saamme tuloksia ja ennen kaikkea myyntiä. Kuuntele miten sisältömarkkinoinnilla saadaan nopeita tuloksia ja kuinka sinä voit hyötyä sisältömarkkinoinnista nopeasti. Tässä webinaarissa käsittelemme - miten varmistutaan markkinoinnin tehokkuudesta nopeasti -mitä pitää tehdä, jotta markkinoinnista ei tule vain brändipuuhastelua vaan tehokas myynnin tuki - mitä kannattaa mitata - kuinka tuloksiin päästään - miten varmistat nopeat voitot myynnille Kasvupodcastin Juontaa Jani Aaltonen Podcast on nauhoite 24.9.2015 pidetystä webinaarista: Kuinka Varmistat Nopeat Voitot Inbound - Markkinoinnilla

Jakso #23 Johdon Sitouttaminen Muutoshankkeisiin

Julkaistu 21.9.2015

Jani Aaltonen ja Psykologi Ilona Rauhala keskustelevat muutoksesta ja johdon sitouttamisesta markkinoinnin muutoshankkeisiin. Aitoa keskustelua aidosta aiheesta.

Jakso #22: Myynti Inboundiksi Jani Aaltonen Ja Mika D Rubanovitsch

Julkaistu 18.9.2015

Nauhoite 16.9.2015 webinaarista. Ostokäyttäytyminen on muuttunut ja samalla myös perinteiseen myyntiprosessiin tulee muutoksia. Haluamme nostaa markkinoinnin muutokseen myös myynnin muutoksen ja käsitellä myynnin prosessia yhdessä markkinointiprosessin kanssa. Samasta yhteisestä asiasta on kyse. Markkinointi on pitkälti jo mennyt verkkoon. Tule kuulemaan, kuinka voit tehostaa myyntiä ottamalla uusia toimintamalleja käyttöön. Webinaarissa käymme läpi: - Ostoprosessi on muuttunut ja asiakkaan Illusion of Control - Uusi tapa organisoida myynti ja miten myyjän toimintatavat muuttuvat - Luo konsultatiivinen myyntiprosessi inbound-liideillesi - Organisoi, kvalifioi ja kontaktoi inbound-liidit - Kartoittaminen (asiakkaan tarpeet, suunnitelmat, haasteet ja aikataulu) GPCT - Kuinka työskennellä oikeiden liidien kanssa ja clousata diilit

Jakso #21 Inbound15 Messujen tapahtumat

Julkaistu 17.9.2015

Kuulumiset inbound15 messuilta Bostonista. Jani Aaltonen ja Tomi Yrjölä olivat paikan päällä. Kuuntele mitä inbound-maailmassa tapahtuu ja mitä uutta HubSpot julkaisi syyskuussa 2015.

Jakso#20 Jani ja Tomi ovat menossa INBOUND15 messuille Bostoniin

Julkaistu 27.8.2015

Sales Communicationssin Jani Aaltonen ja Tomi Yrjölä ovat matkalla inbound2015 (www.inbound.com)- messuille Bostoniin syyskuussa 2015. Finnish Duo kertoo mitä on luvassa ja miksi juuri heidät on kutsuttu puhumaan useille sadoille henkilöille oman yrityksensä tarinan. Kuuntele ennakkotunnelmia maailman suurimmasta inbound-tapahtumasta.

Jakso #19: Jani Aaltosen vieraana Eve Koivula Esittelyssä Periscope

Julkaistu 25.8.2015

Jani Aaltosen vieraana Tiski.fi:stä markkinoinnin monitoiminainen Eve Koivula. Keskustelua uudesta sosiaalisesta mediasta Periscopesta ja Meerkatista.

Jakso #18: Jani Aaltosen vieraana Mika D. Rubanovitsch

Julkaistu 13.8.2015

Keskustelu myynnistä, johtamisesta ja mittaamisesta. Isossa roolissa myynnin murros, digitalisaatio ja myynnin ja markkinoinnin liimaaminen yhteen. Mika D Rubanovitsch on Suomen yksi kokeneimpia myynnin valmentajia. Kuuntele mitä Mika on mieltä myynnin murroksesta, johtamisesta ja mittaamisesta. Miten digitalisaatio vaikuttaa yritysten myyntiin ja mitä nyt pitää tehdä.

Jakso #17: Jani Aaltosen vieraana Tuomo Luoma

Julkaistu 9.7.2015

Jani Aaltosen vieraana helsinkiläinen yrittäjä ja liike-elämän pitkän linjan ammattilainen. Puhetta muutoksesta, digitalisaatiosta, suomen taloudesta ja siitä mitä johtamisessa pitäisi nyt tehdä. Mielenkiintoisia ajatuksia myös Nokiasta ja Neuvostoliitosta.

Jakso #16: Tomi Yrjölä vieraana Taija Engman

Julkaistu 29.6.2015

Miten digitalisaatio muuttaa liiektoimintaamme? Kuinka palveluliiketoiminnan tulee suhtautua Internet of Things-ympäristöön? Miten kasvua saadaan aikaiseksi? CEO Taija Engman ja Good Sign Solutions.

Jakso #15: Tomi Yrjölän vieraana Tomi Hilvo

Julkaistu 29.6.2015

Miten palvelyritys viedään maailmalle? Entä kuinka kasvua saadaan aikaiseksi ja minkälaisen myynnin avulla? Tomi Hilvo Management Events Oy:stä vastaa.

Jakso #14: Jani Aaltonen & Kansanedustaja Elina Lepomäki: Mistä syntyy kasvu?

Julkaistu 26.6.2015

Jani Aaltosen vieraana Kokoomuksen 2. kauden kansanedustaja Elina Lepomäki. Keskustelua kasvusta, yrittämisestä ja sosiaalisesta mediasta. Elina oli yksi viime vaalien äänikuningatar. Sosiaalinen media ja verkko näyttelivät isoa osaa Elinan menestyksessä.

Jakso #13: 10 vinkkiä syksylle 2015 markkinointiin ja Q&A

Julkaistu 25.6.2015

Käymme läpi 10+2 asiaa jotka tulee olla kunnossa syksyllä 2015 sekä vastaamme osallistujien esittämin kysymyksiin.

Jakso #12: Jani Aaltosen vieraana Mepcon Sampo Suomalainen

Julkaistu 17.6.2015

Jani Aaltosen haastateltavana on Mepcon markkinointijohtaja Sampo Suomalainen. Keskustelua markkinoinnin digitalisoitumisesta. Sampo kertoo oman ja Mepcon tarinan kuinka ICT-yritys lähti muuttamaan omaa markkinointiaan ja millaisia tuloksia he saivat.

Jakso #11: B2B Verkkokauppa Jani Aaltosen Vieraana Magnus Enckell Maksuturvasta

Julkaistu 12.6.2015

Verkkokauppa on tullut myös B2B-puolelle ja tätä trendiä vauhdittaa kuluttajistuminen. Forresterin tutkimuksen mukaan yritysten tavassa toteuttaa hankintoja on tapahtumassa muutos. Verkkokauppa on B2B-yrityksille Suomessa vielä tuntematon ja suuri mahdollisuus. Me haluamme auttaa sinua sähköisessä liiketoiminnassa ja siksi järjestämme yhdessä Maksuturva Group Oy:n kanssa webinaarin, jossa käymme läpi: B2B- Verkkokaupan mahdollisuudet - Mikä on Empowered End-User Buyer - Verkkokaupan ostajakokemus - Yrityksille sopivat maksutavat - Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon kun perustaa verkkokaupan

Jakso #10: Tuomas Enbuske & Jani Aaltonen: Mistä sosiaalisessa mediassa on kysymys

Julkaistu 4.6.2015

Jani Aaltosen vieraana mediapersoona Tuomas Enbuske. Asiaa markkinoinnista, sosiaalisesta mediasta ja siitä miten yritysten pitää menestyäkseen tehdä saadakseen sosiaalinen media lentoon.

Jakso #9: What happens in 2nd & 3rd of september on inbound-training

Julkaistu 3.6.2015

Järjestämme johdolle ja asiantuntijoille inbound-koulutuksen 2.-3.9.15 yhdessä HubSpotin kanssa. Kuuntele Podcastistä HubSpotin Vourneen Taylorin haastattelu inbound markkinoinnista ja siitä mitä tapahtuu markkinoinnissa juuri nyt. ------- An intensive 1-2 day inbound marketing training event where you will learn how to transform your company's marketing efforts to produce results using inbound marketing methods. HubSpot's international Senior Inbound Marketing Consultant Vourneen Taylor will show you how to equip your marketing to produce leads for your sales team. There will be two training days - one for marketing professionals and one for executives. Jani Aaltonen from Sales Communications interviews HubSpot's Vourneen Taylor

Jakso #8: Jani Aaltonen: Tie Markkinoinnin Automaatioon

Julkaistu 2.6.2015

Menesty. Automatisoi markkinointi. Olemme implementoineet viimeiset 2 vuotta markkinoinnin automaatioratkaisuja asiakkaillemme. Olemme tehneet Salesforce Pardot, HubSpot ja SilverPop- implementaatioita ja tässä webinaarissa käymme läpi, mitkä ovat markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käyttämisessä oleelliset muistettavat asiat. Webinaari on suunnattu yrityksille, jotka harkitsevat automaation käyttöönottoa tai ovat jo pidemmälle edistyneitä. Käymme läpi seuraavat asiat: - suunnittelu ja organisaation sitouttaminen - valmistelu & strategiat - käyttöönotto ja myynnin sitouttaminen - tulosten analysointi - optimointi

Jakso #7: Muutoksen Johtaminen Janin vieraana psykologi Ilona Rauhala

Julkaistu 30.5.2015

Nauhoite Sales Communicationssin webinaarista 28.5.2015: Muutos myynnissä ja markkinoinnissa Suurin osa myynti- ja markkinointitiimeistä pyrkii ymmärtämään digitalisoimista, digitaalisen myyntisuppilon rakentamista ja sitä, mitä se tarkoittaa työntekijöiden toiminnan kannalta. Uusia asioita pitäisi oppia nopeammin. Organisaation asiantuntijat täytyisi saada someen ja mukaan digitaaliseen presenssiin. Sosiaalisen median kautta nousee uusia ilmiöitä ja ihmiset viettävät enemmän ja enemmän aikaa muualla kuin maksetun mainonnan äärellä. Johtajien huolenaiheena on, miten ihmiset saadaan oppimaan uusia taitoja ja toimintatapoja ja miten koko toiminta pitäisi organisoida, että ihmiset edelleen viihtyisivät ja antaisivat parhaan itsestään työlle ja uusien asioiden oppimiselle. Samalla karvaaksi todellisuudeksi muodostuu tilanne, jossa nykyiset toimintamallit ja osaaminen on vanhentunut. Pitäisi tehdä muutos, jossa kaikki tekemisemme joutuu uudelleen arvioitavaksi. Webinaarissa kuulet: - miten muutosta tulee johtaa - miten ihmiset toimivat muutoksen keskellä - mikä auttaa ihmisiä sitoutumaan, säilyttämään toimintakykynsä ja oppimaan uutta - miten sinun esimiehenä ja johtajana tulisi johtaa, jotta ihmiset kulkevat siihen suuntaan, mihin sinä haluat heidän kulkevan - Käymme läpi neljä keskeistä muutosjohtamisen myyttiä, joihin suurin osa johtajista tietoisesti tai tiedostamatta sortuu, mutta jotka eivät kuitenkaan käytännössä toimi.

Jakso #6: Podcast Jani Virtanen | Mihin B2B-markkinointi on menossa

Julkaistu 28.5.2015

Sales Communicationssin Jani Aaltosen vieraana on Jani Virtanen Hopper Advisors Oy:stä. Keskustelua myynnistä ja ja suomalaisen markkinoinnin nykytilasta sekä tulevaisuudesta.

Jakso #4: Case Palomacorento Oy Ilona Rauhala

Julkaistu 24.5.2015

Jakso #4: Case Palomacorento Oy Ilona Rauhala by Jani Aaltonen

Jakso #5: Webinaari 19.5.15 - Sisällöt Ja Konversiot

Julkaistu 19.5.2015

Sisällöt ovat merkityksellisiä verkossa. Verkko on yrityksen tärkein media ja sitä kautta asiakkaasi muodostavat kuvan sinusta ja yrityksestäsi. Hyvä sisältö vetää ihmisiä puoleensa, merkityksetön jää huomaamatta ja huono karkoittaa. Viimeisen vuoden aikana olemme käyneet asiakkaidemme kanssa lukuisia keskusteluja hyvästä sisällöstä ja oikean sisällön merkityksestä. Tässä webinaarissa kerromme millaista sisältöä yrityksesi kannattaa tuottaa, jotta saat asiakkaat lukemaan verkkosivujasi. Samalla myyntisi saa uusia asiakkaita. Vain merkityksellinen sisältö tuo asiakkaat sivuillesi ja oikein tehdyt sivut konvertoivat liidejä. Käymme webinaarissa läpi: - miten määrittelen kohderyhmän - millaista sisältöä on mielekästä tuottaa - mihin kanaviin jakelen sisältöni - mikä sisältö tuo kävijöitä sivuilleni - mikä sisältö konvertoi asiakkaita myynnilleni - tuloksia kampanjoista Webinaarissa on mukana asiakkaamme Ilona Rauhala Palomacorento Oy:stä. Ilona kertoo mitä hänen yrityksen trafiikille ja konversioille on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.

Jakso #1: Kuinka mittaan markkinointi-investoinnin tuottoa - Jani Aaltonen

Julkaistu 7.5.2015

Podcast markkinoinnin mittaamisesta. Kertoo miten mitata markkinointia ja mitä mittareita on tärkeä seurata. Olemme viimeisen vuoden aikana kuulleet lukemattomia kertoja kysymyksiä, jotka liittyvät myynnin ja markkinoinnin mittaamiseen. Moni yrittäjä, toimitusjohtaja sekä myynti- ja markkinointijohtaja pohdiskelee juuri nyt, kannattaako meidän myynti nykyisessä muodossaan? Pitäisikö meidän mennä tapahtumiin ja tilaisuuksiin? Samalla Google, blogit ja sosiaalinen media tekevät tuloaan markkinointiin. Näiden uusien medioiden mittaaminen on hankalaa. Myyntikäynnit, impressiot, tunnettuus- ja brändi- mittarit eivät tunnu oikein toimivan. Maailma ja mittarit ovat muuttuneet. Podcastissa käymme läpi: - b2b-myynnin ja markkinoinnin mittaamisen parhaat käytännöt - 5 keskeistä mittaria, joiden avulla tiedät kuinka hyvin investointisi tuottavat - mihin asioihin sinun tulee kiinnittää huomiota - kuinka saat markkinoinnin tuottamaan paremmin - kuinka mittaat markkinoinnin onnistumista - kuinka mittaat myynnin onnistumista Podcastin juontaa Sales Communicationsin founding partner Jani Aaltonen

Jakso #3: Verkkosivu Throwdown Jani Aaltonen & Tomi Yrjölä

Julkaistu 5.2.2015

Analysoimme suomalaisia verkkosivuja ja käymme läpi miten niitä voi edelleen kehittää myynnillisemmiksi. Sellaisiksi, jotka tuottavat liidejä myynnille. Mukana analysoitavana: - www.tikon.fi - www.teslamotors.com - www.contribyte.fi - www.hrmpartners.fi - www.makron.com - www.plastex.fi - www.callwaves.fi Podcastin juontaa Jani Aaltonen & Tomi Yrjölä

Jakso #2: Asiakaskokemus verkossa Janin vieraana psykologi Ilona Rauhala

Julkaistu 4.2.2015

Asiakaskokemus puhuttaa valtavasti. Moni yritys on vienyt verkkoon asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin. Prosesseja automatisoidaan ja tehostetaan. Yritys omalla toiminnallaan vaikuttaa asiakkaan kokemukseen. Verkossa kaikki tapahtuu nopeasti ja heikolla palvelulla karkoitat asiakkaasi jo ennen kuin olet saanut häntä edes tavata. Kun olet saanut verkon toimimaan, seuraavaksi asiakkaasi kääntyy keskustelemaan kanssasi henkilökohtaisesti. Tämän kohtaamisen täytyy myös olla kunnossa. Kuule kuinka: - johdat asiakaskokemusta oikein. - asiakaskokemuksesta muodostetaan yhtenäinen eri kanavissa. - varmistat, että asiakkaasi ovat huomenna tyytyväisempiä kuin tänään. Käymme konkreettisten casejen kautta läpi asiakaskokemusta ja tarjoamme vaihtoehtoja parantaan nykyistä toimintaa. Podcastissa vieraana ja Sales Communicationssin haastateltavana Jani Aaltonen psykologi Ilona Rauhala. Ilona Rauhala, PsM, on monipuolinen hybridiosaaja, joka kirjoittaa, esiintyy, ajattelee ja auttaa toisia onnistumaan. Rauhalalla on 15 vuoden kokemus organisaatioiden kehittämisestä ja valmentamisesta. Hän on ollut mukana julkaisemassa useita kirjoja, joista viimeisin on ’Pääasia – Organisaation Psykologinen Pääoma’ Talentum (2013). Ilona on tunnettu tarkkanäköisyydestä, kannustavasta elämänasenteesta ja suorapuheisuudesta.

Takaisin podcastien listaan