Tälle sivulle on koottu suomalaiset podcastit. Lisäykset voi ilmoittaa lomakkeella.
Sisältömarkkinoinnin aakkoset
Turhien sisältöjen aika on ohi!
Jaksot
Yhteensä 6 jaksoa, joista ensimmäinen julkaistu 13.9.2019.
06 – Brändilupaus ja pääviestit sisältöaiheiden pohjana
Tässä jaksossa kerron miten luot brändilupauksen ja siitä johdetut pääviestit. Pääviestit ovat sisältöstrategiasi kulmakiviä, joista pystyt innovoimaan kaikki yksittäiset sisältösi.
05 – Kilpailijoiden sisältöanalyysi – mitä voit oppia kilpailijoidesi sisältömarkkinoinnista?
Sisältömarkkinoinnin aakkosten viidennessä jaksossa opitaan kilpailijoiden sisällöistä. Juulia esittelee kaksi toisiaan täydentävää näkökulmaa kilpailijoiden sisältöjen analysoimiseen. Ensin käsittelemme työkaluja, joiden avulla selvität ketkä tärkeimmät kilpailijasi ovat, mitkä ovat heidän suosituimmat sisältönsä ja millä hakusanoilla näitä suosittuja sisältöjä haetaan. Lopuksi Juulia kertoo myös toisesta tekniikasta, jonka avulla selvität sisältöjen kautta kilpailijoidesi painopisteet ja sitä kautta pystyt […]
04 – Sisällöt eri vaiheissa asiakkaan päätöksentekoa
Sisältömarkkinoinnin aakkosten neljännessä jaksossa paneudutaan sisältöihin eri vaiheissa asiakkaan päätöksentekoa.
03 – Mikä on asiakaspersoona?
Sisältömarkkinoinnin aaakkosten kolmannessa jaksossa paneudutaan asiakaspersoonaan. Mikä asiakaspersoona on, miten se luodaan ja miten sitä hyödynnetään arvolupauksen ja sisältöaiheiden muodostamisessa?
02 – Brändi-identiteetti sisältöstrategian pohjana
Sisältömarkkinoinnin aakkoset -podcastin toisessa jaksossa paneudutaan brändi-identiteetin ja sisältöstrategian suhteeseen. Ottamalla brändi-identiteetin sisältöjen pohjaksi pystyt keskittymään yrityksesi luontaisiin vahvuuksiin ja rakentamaan brändistä eheän kokonaisuuden eri näkökulmista tarkasteltuna.
01 – Mitä sisältömarkkinointi on?
SIsältömarkkinoinnin aakkoset -podcastin ensimmäisessä jaksossa paneudutaan perusteisiin. Mistä sisältömarkkinoinnissa pohjimmiltaan on kyse ja mitä sen tekemiseen tarvitaan?