Suomalaiset podcastit

Tälle sivulle on koottu suomalaiset podcastit. Lisäykset voi ilmoittaa lomakkeella.


WTF Markkinointi by Dagmar

WTF Markkinointi on markkinoinnin ykköspodcast. Se kertoo uusimmat ideat, raikkaimmat näkemykset ja parhaat työkalut markkinointiin. WTF Markkinoinnissa alan ytimeen johdattelevat markkinointitoimisto Dagmarin asiantuntijat ja asiakkaat. Kuuntele podcast ja yllätä työkaverit kahvipöydässä!

Tilaa podcast: RSS-syöte, iTunes tai Windows Phone. (ohjeet)

Jaksot

Yhteensä 11 jaksoa, joista ensimmäinen julkaistu 1.4.2019.

11. Yritysten tulee tarttua trendeihin, mutta mihin niistä ja miten?

Julkaistu 2.1.2020

Brändit ovat osa ympäröivää maailmaa ja yhteiskuntaa. Samalla niihin vaikuttavat myös erilaiset trendit ja ilmiöt. Mitä yritysten tulee tietää trendeistä ja niiden hyödyntämisestä? Mihin niistä kannattaa tarttua ja miten? Miten yritykset voivat hyödyntää Dagmarissa tehtyä mittavaa trendikatsausta? WTF Markkinointi -podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa Dagmarin asiakkuusjohtaja ja strategi Outi Hämäläinen ja Dagmar Driven trendiasiantuntija Salla Lukkari. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

10. Unohda sosiaalinen media, jotta saat siellä parempia tuloksia

Julkaistu 16.12.2019

Sosiaalinen media on ollut jo pitkään apuna brändien markkinoinnissa. Miten brändien tulisi toimia sosiaalisessa mediassa juuri nyt? Miten somesta saadaan parempia tuloksia? Mitä tarkoitetaan sosiaalisen median unohtamisella? WTF Markkinointi -podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa sisältömanagerit Emilia Pikkuaho ja Samuel Tastula Dagmar Storiesista. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

9. Voiko markkinoinnissa automatisoida aivan kaiken?

Julkaistu 5.12.2019

Data on tuonut markkinointiin valtavasti mahdollisuuksia ja helpotusta. Miten dataa voidaan hyödyntää erilaisissa sisällöissä ja niiden personoinnissa? Mitä niin yritysten kuin toimistoissa työskentelevien sisältöjen ammattilaisten tulee muistaa sitä hyödyntäessään? Entä onko aivan kaikki automatisoitavissa datalla ohjautuvassa sisällöntuotannossa? WTF Markkinointi -podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa Digital Strategist Jussi Kämäräinen Dagmar Drivestä ja Head of Content Automation Tuukka Muhonen Dagmar Storiesista. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

8. Tarvitaanko ihmistä enää lainkaan, kun tekoäly saadaan avuksi sisältömarkkinointiin?

Julkaistu 21.11.2019

Tekoäly helpottaa sisältöjen tekemistä jo nyt niin Suomessa kuin maailmallakin, mutta jatkossa ratkaisut vain laajenevat. Mitä täytyy ottaa huomioon, kun tekoäly otetaan avuksi sisältömarkkinointiin? Entä voidaanko jossain vaiheessa olla tilanteessa, ettei ihmistä tarvita sisältöjen tuottamisessa enää lainkaan? WTF Markkinointi -podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa luova strategi Veera Sydänmaanlakka Dagmar Storiesista ja machine learning developer Tero Kemppi Radlysta. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

7. Onko aika ajanut ohi kaikenlaisista sisältöstrategioista, eli onko sisältöstrategia kuollut?

Julkaistu 7.11.2019

Hiljattain väitettiin, että sisältöstrategia olisi jo kuollut. Millaiset sisältöstrategiat joutavat kaatopaikalle, ja millaisista kannattaa pitää kiinni? Jos sisältöstrategia tehdään, niin voidaanko se tehdä ilman kumppania, ja miten varmistetaan, että vastavalmistunut strategia otetaan käyttöön? Entä miten yhdistää sisältöstrategian tekeminen ajankohtaan, jolloin yrityksessä toteutetaan markkinoinnin transformaatiota? Podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa sisältöstrategi Julia Isoniemi Dagmar Storiesista ja YIT:n asumisen digitaalisen markkinoinnin päällikkö Niina Pakkala. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

6. Mikä pelastaa luovan suunnittelijan, jos kaikki ideat tuntuvat kädenlämpöisiltä?

Julkaistu 21.10.2019

Dagmarin WTF Markkinoinnin syksyn toisessa jaksossa puhutaan luovuudesta. Kaikilla luovaa työtä tekevillä tulee välillä eteen hetki, jolloin kaikki ideat tuntuvat kädenlämpöisiltä. Mikä pelastaa tällaisessa tilanteessa, eli mistä luova voi saada uutta intoa ideointiin? Yritysten ja brändien markkinoinnissa liikkuu myös hyvin erilaisia summia. Onko mitään keinoa räjäyttää pankki ja tulla huomatuksi, jos budjetti on kymmenen kertaa pienempi kuin markkinajohtajalla? Podcastissa aiheesta on keskustelemassa luova AD Essi Manni Dagmarin Stories-yksiköstä. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

5. WTF Markkinoinnin kakkoskausi on täällä: Vaikuttajamarkkinointi – Mitä pitää tehdä, jos kampanjan vaikuttaja pidätetään ja hänen somekanavansa suljetaan?

Julkaistu 15.10.2019

Dagmarin oman WTF Markkinointi -podcastin toinen kausi alkaa hypyllä vaikuttajamarkkinoinnin värikkääseen maailmaan. Vaikuttajamarkkinointi on herkkää markkinointia, sillä tuotteen tai palvelun markkinointikampanja voi saada hetkessä vahingollisen kolauksen, jos sen keulakuvan törttöilyt päätyvät julkisuuteen. Mitä tällöin tulisi tehdä? Entä miten vaikuttajien hinnat muotoutuvat ja mistä vaikuttajamarkkinoinnissa kannattaa oikeasti maksaa? Podcastissa aiheesta on keskustelemassa Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija eli strategi Salla Erkkilä Dagmarista. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

4. Mistä aloittaa, kun tavoitteena on huima kasvu liidimäärissä?

Julkaistu 13.5.2019

WTF Markkinoinnin ensimmäisen kauden viimeisessä jaksossa keskustellaan datalla johdetusta markkinoinnista. Miten tiedolla johtamisessa lähdetään liikkeelle? Miten markkinoinnin avulla voidaan saavuttaa huimaa kasvua? Jaksossa ovat keskustelemassa Auli Viippola Dagmarista ja Laine Spellman Säästöpankkiliitosta. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

3. Mitä asiakastyö voi olla parhaimmillaan, ja mikä olisi asia, joka voisi pilata sen?

Julkaistu 29.4.2019

WTF Markkinoinnissa keskustellaan tällä kerralla hyvästä markkinointi-kumppanuudesta. Miten hyvä yhteistyö rakentuu ja mitä se vaatii? Entä mitä haasteita matkan varrella voi olla? Podcastissa ovat keskustelemassa Anna Raiko ja Sami Aittovaara Dagmarista yhdessä SATOn Sanna Marttisen kanssa. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

2. Mitä yhteistä on Victoria’s Secretillä ja asiakkaat majoittavalla helsinkiläisellä ruokakaupalla?

Julkaistu 15.4.2019

Dagmarin WTF Markkinointi -podcastissa puhutaan tällä kerralla lisäarvoa tuottavasta markkinoinnista. Mitä tarkoitetaan value-driven markkinoinnilla ja miten se toteutetaan käytännössä? Mitkä ovat siitä parhaat esimerkit Suomesta ja maailmalta? Podcastissa aiheesta ovat keskustelemassa Heini Nuutinen Dagmar Drivesta ja Julia Isoniemi Dagmar Storiesista. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

Markkinointialan kuumin podcast WTF Markkinointi alkaa: Näin yritys voisi palvella asiakkaitaan monin verroin paremmin

Julkaistu 1.4.2019

Dagmarin oma podcast WTF Markkinointi alkaa syvällä sukelluksella asiakaslähtöisen markkinoijaan parhaaseen ystävään eli järjestelmään, joka vie asiakaskokemuksen aivan uudelle tasolle. Mitä etuja CDP tuo yritykselle, ja miten sen avulla saadaan kasvatettua koko asiakkuuden arvoa? Entä miten sen käyttö näkyy yksittäiselle kuluttajalle? Podcastissa ovat keskustelemassa Sami Aittovaara ja Petri Vatanen Dagmar Drivesta. Juontajana on Sanna Ala-Seppälä. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

Takaisin podcastien listaan