ps. tykitellään

Seeing Sounds

31.10.2019 · Niko Vartiainen


Nikon ja Oskarin vieraaksi studioon on saapunut graafinen suunnittelija ja valokuvaaja Tero Ahonen. Hän kertoo, mikä on hyvä kuva musiikkijulkaisuun yhdistettäväksi ja miten sellainen syntyy. Onko hyvissä levyissä aina myös hyvä kansi? Onko levyn graafinen ilme käytännössä aina artistin brändiuudistus?
Namedroppauspilvi: 100 gecs, Beach House, Destroyer, Dirty Projectors, Egotrippi, Father John Misty, Hard-Fi, Jamie xx, Jimmy Eat World, Metallica, Mikko Joensuu, Olavi Uusivirta, Oneohtrix Point Never, Pyhimys, Radiohead, Ruusut, Sleigh Bells, The Beach Boys, The Beatles, The xx
Suositukset:
Tero: Andrei Tarkovskin elokuvat sekä Time Within Time -teokseen kootut päiväkirjat 1970-1986
Oskari: 100 gecs: 1000 gecs, Jimmy Eat World: Clarity
Niko: Destroyer: Crimson Tide

Kerro mielipiteesi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *